سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اردیبهشت, ۱۳۹۸ بدون نظر خدمات, وبلاگ

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۴ اردیبهشت در محل مصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزار میگردد.

انتشارات نوآوران سینا در این نمایشگاه حضور داشته و محل استقرار انتشارات نوآوران سینا در شبستان راهروی ششم و غرفه شماره ۲۸ می باشد . که از محل درب ورودی شبستان حدود ۱۰ الی ۱۵ قدم فاصله داشته و در سمت راست راهرو ۶ واقع شده است.

نوآوران سینا

کلیه کتاب های چاپ ۴ سال اخیر این انتشارات در این نمایشگاه عرضه شده است .

کلیه کتابهای این انتشارات با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه میگردد.

لازم به ذکر است در ایام نمایشگاه کتاب تهران کتاب صبح جادویی با ترجمه لطیف احمد پور با استقبال بی نظیر مخاطبان به چاپ چهارم رسیده است .

کار خوبی که شرکت نمایشگاههای بین المللی امسال انجام داده است ایجاد وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه می باشد که امکان جستجو بر اساس ناشر نویسنده مترجم و… براحتی فراهم  شده است  .

شما می توانید برای جستجوی کتاب مورد علاقه خودتان از وب سایت www.book32.ir استفاده نمائید .وهمچنین اپلیکیشن مربوطه را از این وب سایت یا از کافه بازار دانلود کنید و امکان جستجو بر اساس ناشر و نویسنده و نام کتابئ را براحتی بر روی گوشی خود داشته باشید.

 

انتارات نوآوران سینا

در ایام نمایشگاه فروش کتاب از طریق وب سایت نیز برقرار است .

لیست کتابهای انتشارات نوآوران سینا را ازلیست کتاب نوآوران سینا دریافت کنید کافی است روی نوشتهلیست کتاب نوآوران سینا  کلیک نمائید

 

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  کارگاه آموزش کتاب نویسی/آموزش چاپ و نشر کتاب /چاپ کتاب تخصصی
Tags

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *