صبح جادویی و دکتر احمد روستا

آبان, ۱۳۹۷ ۱ دیدگاه وبلاگ

صبح جادویی و دکتر احمد روستا در مورد کتاب مطالب جالبی را عنوان کرد در زیر صحبتهای ایشان را می بینید

با نام و یاد خدا و عرض سلام خدمت بینندگان محترم

یکی از مباحثی که امروزه در دنیا واقعا به آن توجه می‌شود، انتخاب درست زمان در هر پدیده زندگی از جمله انتخاب زمان اولیه در صبحگاهان و شاید بتوان گفت سحرگاهان.

صبح جادویی و دکتر احمد روستا این بهترین پیام انتخاب زمان به ویژه در آغاز صبح در ادبیات ما بوده

«سحرخیز باش تا کامروا شوی» هیچ وقت فکر نکردیم در دل این جمله چه چیزی گفته می‌شود:

سحرخیز با تا کامروا شوی! پس بدانید در سحر در آغاز صبح بسیاری از نکات است که شاید به‌طور علمی و دقیق نیامده باشد تا بتونیم آن را بررسی کنیم و به دیگران انتقال دهیم.

سحر و خلوت و صبحگاهان، انرژی‌های بسیار زیادی را دارد که ما باید آنرا درک کنیم و بهره‌برداری کنیم از آن تا به نتیجه برسیم.

من خواهشم این است که به سه نکته توجه کنید:

۱. آغاز صبح را به عنوان فرصتی برای سه تا «خ» خدا، خلوت و خلوص بشمارید.

اگر من بتوانم در سحرگاهان با خدای خود ارتباط برقرار کنم، اگر بتوانم خلوص نیت و دل داشته باشم

دکتر احمد روستا
دانلود کتاب صبح جادویی  برای علاقه‌مندان و خوانندگان محترماین کتاب قسمتی از این کتاب را می توانید در قسمت پایین همین متن دانلود کنید.

و بتوانم از این خلوت برای سازندگی و برای یافتن بسیاری از راه حل ها در زندگی استفاده کنم

، به «خ» اصلی نزدیک می‌شوم و آن «خودشناسی و خودسازی» است؛

بنابراین در سکوت و در خلوت صبحگاهان مشاهده کنم راه کار چه است؟

و کار ها را عملی کنم، تمرین کنم و قبل از تمرین، تلقین کنم. من اگر می‌خواهم تحول پیدا کنم،

باید مسیر تحولم را از این فرصت برای مدیریت تحولم استفاده کنم.در صبح چیزی که وجود دارد، تمرکز و آرام است. پس اولین ویژگی صبحگاهان، آرام و تمرکز برای فکر کردن و برای راه‌حل یافتن در طی روز است. آیا واقعاً سعی کردیم

از این فرصت استفاده کنیم؟

صبح جادویی و دکتر احمد روستادر این زمینه قطعاً نمی‌تواند

یک آدمی که سحرخیز نبوده و صبحگاهان را قدر نمی‌دانسته، ناگهان انتظار همه چیز را داشته باشد و لازمه آن تمرین است.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  مزایای چاپ کتاب

از همین فردا شروع کنید و انتظار نداشته باشید طی یکی دوروز به همه چیز دست پیدا کنید و آثار مثبت به انرژی‌های سازنده‌ای که ناشی از سحرخیز بودن و استقاده از فرصت‌های صبحگاهی است؛

تمرین و تمرین و در کنار آن تلقین کنید. تلقین یعنی بسترسازی تحول. در صبحگاهان فرصت بسیار عالی است که همین تلقین را شروع کنید و ادامه بدهید.

تلقینتان با چند جمله یا واژه باشه: می‌خواهم، می‌توانم، می‌شود و باید بشود؛ بخصوص در مورد آخر تأکید کنید.

صبح جادویی و دکتر احمد روستا در روز از اول صبح تا تمام فاصله زمانی صبح تا شب، چندین بار آن را تکرار کنید،

زیرا این خودش تغییری برای تحول است. اما وقتی در آغاز صبح این کار را انجام می‌دهید ببینید با چه شادابی صبح را آغاز می‌کنید! اینجاست که یک پدیده شکل می‌گیرد و آن امیدواری و امیدآفرینی در شما. هم خودتان امیدوار و شاداب و با روحیه می‌شوید، هم امیدآفرین می‌شوید برای خود و مخاطبانتان، از اعضای خانواده‌تان گرفته تا انواع مخاطبان زندگیتان.

مطالب کتاب صبح جادویی آشنا شوید

pdfدانلود رایگان کتاب صبح جادویی

در دانلودرایگان کتاب صبح جادویی شما دسترسی به فهرست عناوین کتاب و پیش گفتار و مقدمه و فصل اول کتاب صبح جادویی دسترسی خواهید داشت.

دانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود نحسین های کتاب صبح جادویی را همراه خود خواهد داشت.

فقط روی همین که این آغاز را من قدر دانستم و با آن تمرین و تلقین کاری دارم انجام می‌دهم که شاید در گذشته فکرش را هم نمی‌کردم آنقدر اثرگذار باشد.

گام بعدی، به چیزهایی فکر کنید که در شرایط عادی نمی‌توانستید به آن فکر کنید. صبح فرصت بلندپروازی، رویاپردازی و خیال‌پردازی‌ها در خلوت خودتان است. انسان‌های موفق کسانی هستند که سریع به ساده ترین چیزها و گام‌ها سیر نمی‌شوند. ما زیباترین پیام رویاپردازی را در ادبیات خودمان داریم. «همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده‌اند».

به قله‌ها فکر کنید؛ به آرزوها و آرمان‌هایتان؛ به رویاهایی که خیلی‌ها فکر می کنند دست یافتنی نیست، اما دست یافتنی است اگر جدی باشید، تمرین داشته باشید و باور کنید و در کنارش یاد بگیرید. یکی دیگر از پدیده‌هایی که در آغاز صبح بسیار مهم است،

آمادگی برای یادگیری است؛ اما یادگیری را صرفاً محدود در یادگیری نکنید. از نظر بنده زندگی فرایند یادگیری و به‌کارگیری برای نتیجه‌گیری است و همین سه واژه را یکبار دیگر به آن دقت کنید. یادگیری .. حالا آنچه را یادگرفتید کاربردی‌اش کنید.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  پروانه انتشار نرم افزار

چگونه به کار بگیرم در انواع ارتباطات، داد و ستدها و موضوع‌های مختلف زندگی، یعنی علم را عملی‌اش کنم و رها نکنم بلکه نتیجه‌گیری کنم و به اهدافم دست پیدا کنم. فرایند یادگیری، به‌کار گیری و نتیجه‌گیری، در اثر زمان و این که از اول صبح حرکت کنم و آمادگی در خودم ایجاد کنم، بسیار و بسیار نقش آفرین است. وقتی تمام این‌ها را در کنار هم می‌گذارید،

نتیجه‌اش چه می‌شود؟ نتیجه‌اش همان سعادتمندی، موفقیت، پیروزی و خیلی از چیزهایی که باعث تحول در زندگی ما می‌شود و سرانجام، صبحگاهان و سحرگاهان، آغاز شکل دادن دو چیز است: «حس خوب زندگی و حس زندگی خوب».

حس خوب زندگی یعنی اینکه م دلم می‌خواهد حس پویایی، مفید بودن و مؤثر بودن را در خودم و دیگران ایجاد کنم و این کار به من حس پویایی می‌دهد و حس زندگی خوب یعنی تجربه‌اش را دارم و از آنچه که درم نتیجه درست فکر کردن و استفاده از زمان‌های خوب به ویژه زمان صبحگاهیست که من خیلی چیزها را که من در شرایط عادی نمی‌توانستم پیدا کنم،

در آن فاصله کاملا جذاب و گیرا توانستم پیدا کنم، نجربه کردم و تبدیلش کردم به حس زندگی خوب و روزی زندگی قشنگ است که وقتی می‌گویند:«حالت چطوره؟» آن را دو بخشش کنید، یکی حس و حال تو چیست؟ حس و حال خوبی دارید یا نه؟

دیگری حال را چگونه دارد می‌گذرانید؟ یعنی اکنون. پس هم حس داشته باشید هم حال داشته باشید. هم حس و حال داشته باشید و هم حال یعنی شرایط امروز را خوب بگذرانید. انقدر برای آینده زندگی نکنید؛ انقدر حسرت گذشته را نداشته باشید؛

اگر بخواهم بحثم را خلاصه بکنم، می‌گویند موفقیت حاصل سه چیز است: درس گرفتن از گذشته، استفاده درست از امروز و امید به آینده.

صبح جادویی و دکتر احمد روستا می گوید اگر یک روز صبح ببینید که در گذشته چه درس های آموزنده‌ای را می‌توانستید یاد بگیرید، اگر بتوانبد از هر لحظه‌ی حال، حس و حال قشنگ و درست بتوانید از آن استفده کنید

و اگر بتوانبد همواره به آینده امیدوار باشید، شما یک الگو می‌شوید و جای تأسف است که به جای اینگونه مدیریت کردن به دلیل این که خیلی از چیزهای ساده را جدی نمی‌گیریم از جمله مدیریت صبحگاهی، مدیریت زمان از آغاز روز، آن سه واژه یا سه ویژگی درس از گذشته، استفاده از امروز و امید به آینده، تبدیل شده به سه چیز: حسرت گذشته،

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اتلاف امروز و ترس از فردا و در نتیجه همه‌ی ما دلهایمان گرفته و چهره‌هایمان عبوس و روحیه هایمان منفی شده است. امیدوارم هر یک از ما قدر خودمان و لحظه به لحظه‌ی زندگیمان را بدانیم و به ویژه با مدیریت درست از لحاظ شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای، کاری کنیم که هر لحظه برایمان ارزشمند، ارزش‌آفرین و ارزش افزا باشد.

دانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود با ترجمه لطیف احمد پور شما دسترسی به خلاصه کتاب صبح جادویی دارید.

قیمت کتاب صبح جادویی هال الرود ۱۸۰۰۰ تومان بوده که در تهران توسط پیک موتوری و پست پیشتاز و سفارشی ارسال میگردد همچنین برای تمام شهرستان ها کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه لطیف احمد پور توسط پست پیشتاز و سفارشی  ارسال میگردد.

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

قدر صبح را بدانید و باز هم میگویم یکی از ویژگی‌های صبح، سکوت صبحگاهی است. بنده غزلی دارم در مورد سکوت که گوشه‌ای از آن را برایتان بازگو می‌کنم:

گاهی سکوت فرصت تغییر زندگیست

گاهی سکوت حاصل اندوه و خستگیست،

گاهی سکوت معنی فخر و تکبر است،

گاهی سکوت حاصل شکر و تشکر است،

گاهی سکوت بستن چشم و زبان و گوش،

گاهی سکوت قدرت ایمان و عقل و هوش،

گاهی سکوت مرد امید است و آرزو،

گاهی سکوت رمز حیات است و جستجو،

گاهی سکوت معنی درد است و اشک و خون،

گاهی سکوت لذت و شوریست در درون،

گاهی سکوت قفل بزرگیست در دهان،

گاهی سکوت پاکی فکر است و روح و جان،

گاهی سکوت معنی رنج و شکایت است،

گاهی سکوت مظهر اوج رضایت است،

گر بشکند سکوت به هرحال و هر زمان،

بهتر شود زمانه و زیبا شود جهان.

صبح جادویی و دکتر احمد روستا صبح جادویی و دکتر احمد روستا صبح جادویی و دکتر احمد روستا

شاد و خوب و سربلند باشید.

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

Tags
یک دیدگاه
  1. بازتاب: راهنمای جامع و کامل چاپ کتاب کاغذی دیجیتال و صوتی – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شا

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *