حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند

خرداد, ۱۳۹۶ بدون نظر خدمات, وبلاگ

حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند

بایستی کتابها منتشر شده و آثار را مادنگار کنند
سینما مرتبط‌ترین بخش با کتاب است

مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، در آئین روز «کتاب و سینما» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اظهار کرد: حیف است کارهای خوبی که در ادبیات ما وجود دارد، صرفا در میان اوراق کتاب‌ها بماند و شایسته است اهالی سینما این آثار را به‌گونه‌ای ارائه دهند که بیشتر دیده شوند.

به گزارش  آیین ویژه روز «کتاب و سینما» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، با حضور مجید غلامی جلیسه، جواد مجابی، محمود دولت‌آبادی، افشین داورپناه، همایون امیرزاده، بهزاد شیشه‌گران و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران در این آیین از این‌که «کتاب» بهانه‌ای شده تا در آستانه بیست‌وچهارمین هفته کتاب، اهالی ادبیات و سینما کنار هم باشند، ابراز خرسندی کرد و گفت: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را مدیون نگاه مثبت سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه‌های مرتبط با کتاب مانند سینما هستیم که مرتبط‌ترین بخش با حوزه کتاب است.

جلیسه ادامه داد: همه تلاش ما این است که اهالی کتاب و سینما را بیش از پیش با هم آشتی دهیم. در این راستا انجمن سینمای جوان پیش‌قراول شد و همت کرد تا کتاب بیش از گذشته جای خود را در سینما نشان دهد و امروز شاهد حضور تعداد زیادی اثر سینمایی هستیم که برگرفته از کتاب است و امشب بخشی از آن‌ها تقدیر می‌شوند.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  تقویت رزومه

به گفته وی، حیف است کارهای خوبی که در ادبیات ما وجود دارد صرفا در میان اوراق کتاب بماند و چقدر خوب است که اهالی سینما این آثار را به‌گونه‌ای ارائه می‌دهند که بیشتر دیده شوند.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران با بیان این‌که کتاب خواندن در جامعه ما چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما کتاب دیدن لطف دیگری دارد و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند، اظهار امیدواری کرد: استمرار این جشنواره‌ها سبب شود، مردم عنایت بیشتری به کتاب و سینما داشته باشند.

حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند  حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند  حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند  حیف است آثار خوب در میان اوراق کتاب‌ها بمانند

Tags

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *