تبدیل پایان نامه به کتاب

خرداد, ۱۳۹۶ بدون نظر خدمات

نکات کلیدی در تبدیل پایان نامه به کتاب
تمام اساتید محققین دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری که پایان نامه معتبری نگاشته و برای ماندگار کردن اثر و استفاده از امتیازات چاپ کتاب می توانند به نکات زیر توجه نمایند:
۱- سعی کنند از انتشاراتی که معتبر بوده و دارای پروانه نشر معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند در این زمینه کمک بگیرید.
۲- برخی افراد سود جو فقط با ارائه فیپا و شابک غیر معتر قصد فریب شما را داشته و شما می توانید با استعلام از وزارت فرهنگ در دام این افراد گرفتار نشوید.
۳- چاپ کتاب از پایان نامه در بسیاری از کشورها کار مرسوم و معقولی می باشد که به شما کمک می نماید آخرین یافته ها تحقیقات خود را در غالب کتاب براحتی در دسترس عموم قرار داده و از امتیازات مربوط به نشر کتاب بهره مند شوید.
۴- ما در این انتشارات شما را راهنمایی و مشاوره میدهیم تا بتوانید براحتی پایان نامه را با فرمت کتاب منتشر نمائید
۵- شما می می توانید براحتی کتاب دارای شناسنامه و مجوز خود را در روز مصاحبه مقاطع بالا رائه نموده و از امتیازات آن براحتی بهره مند شوید.
۶- شما در هر رشته ای که تحصیل می نمائید می توانید از امتیاز نشر مائ نوآوران سینا بهره مند شده و اثر علمی معتبری منتشر نمائید.
۷- انتشارات ما و یا با هر انتشاراتی که قرارداد می بندید سعی کنید تا قرار داد مکتوب داشته باشید و محل و دفتر انتشارات را استعلام نمائد تا بعداً اثر شما مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
۸- این انتشارات پایان نامه شما را با اصول و قواعد کتاب نویسی تبدیل به پایان نامه نموده که با کتاب نوشته شده از ابتدا با هدف کتاب نویسی هیچ فرقی نداشته و همچنین در چاپ دیجیتال و صحافی و سلفون با کیفیت عمل نموده که با کتابی که بصورت افست (فیلو زینک و چاپ چاپخانه ای ) تهیه شده هیچ فرقی ندارد.
۹- این انتشارات برای کار حرفه ای خود از مشاوره اساتید معتبر در زمینه ویراستاری و چاپ کتاب بهره مند می باشد.
۱۰- کتابهای چاپ شده در این انتشارات در یک نوبت بعنوان کتاب شایسته تقدیر سال ۱۳۹۳ از بین هزارات کتاب انتخاب گردیده و در یک نوبت نیز بعنوان کتاب سال دانشجویی انتخاب گردیده است که در صورت خواست شما مدارک موجود میباشد. و یا با جستجو در اینترنت قابل مشاهده می باشد.
۱۱- در تبدیل پایان نامه به کتاب مجوز موقت فیپا و شابک موضوع قابل قبول نبوده و تمام مدارک ثابت و همیشگی بوده و فقط با درخواست ناشر قابل ابطال می باشد.

۱۲-قطع کتاب بصورت رقعی وزیری و رحلی میباشد که اندازه ها بصورت استاندارد رعایت میگردد برای توضیح بیشتر به راهنمای کتاب نویسی ریگان ما مراجعه نمائید

https://www.sinapub.com/doreh/
۱۳- سعی نمائید قرار داد با ناشر حضوری و یا بعد از اطمینان از محل ثابت ناشر اقدام به عقد قرار داد با ناشر و مهر و امضاء مدیر مسئول نشر نمائید.
۱۴- در عقد قرارداد با ناشر به رزومه و تعداد کتب ناشر از طریق کتابخانه ملی و وب سایت ناشر توجه کافی بنمائید.
۱۵- لازم به یادآوری میباشد که شما شخصاً هم می توانید مراحل چاپ و نشر کتاب خودتون را بعنوان خود ناشری انجام دهید . در این صورت لازم است شما وقت و انرژی و زمان بیشتری صرف نمائید ولی اگر تصمیم گرفته اید به این شکل اقدام نمائید ما به شما راهنمای و مشاوره لازم را ارائه می نمائیم.

 

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  وبینار تولید محتوای یونیک و تبدیل به کتاب حرفه ای
Tags

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *